پیوستن مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان به پویش «سنگر مهربانی»

صادق شاهوارپور مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان پس از جلسه راهبردی فعالیت‌های محتوایی در رسانه‌های نوین با استقبال از حرکت‌های جهادی و مردمی در راستای بهبود معیشت و سلامت مردم برای خروج از بحران کرونا به پویش «سنگر مهربانی» پیوست.
کد خبر: ۳۸۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 18March 2020

پیوستن مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان به پویش «سنگر مهربانی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از پیوستن مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد. 

وی افزود: «صادق شاهوارپور» مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان پس از جلسه راهبردی فعالیت های محتوایی در رسانه های نوین با استقبال از حرکت های جهادی و مردمی در راستای بهبود معیشت و سلامت مردم برای خروج از بحران کرونا به پویش «سنگر مهربانی» پیوست.

شاهوارپور در خصوص ایجاد بسترهای اینچنینی گفت: حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ غنی آن باید در قالب های مختلف به جامعه عرضه شود و نسل جوان ما باید لمس کند که فرهنگ ایثار در همه بحران ها و زمان ها کارآیی دارد.

مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان در پایان از آمادگی برای همکاری همه جانبه با خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان خبر داد و افزود: هدف همه ما تقویت سیستم دفاعی در مقابله با تهاجمات استکبار و مصونیت نسل جوانی است که به شدت مخاطب اصلی رسانه های معاند هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار