رهبر انصارالله یمن:

آمریکا ۱۱ سپتامبر را بهانه‌ای برای سیطره بر امت اسلامی قرار داد

رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود به مناسبت روز شهید، درباره تلاش استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هشدار داد.
کد خبر: ۳۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 21March 2020

آمریکا ۱۱ سپتامبر را بهانه‌ای برای سیطره بر امت اسلامی قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن به مناسبت روز شهید (شهادت حسین بدرالدین، رهبر سابق انصارالله) سخنرانی کرد.

وی گفت شهید بدر الدین که سال ۲۰۰۴ در حمله ارتش علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن شهید شد، شهید قرآنی بود و همواره مواضع ضد استکباری داشت.

وی گفت که دیکتاتورها در کشورهای اسلامی از جمله یمن، این کشورها را از منابع قدرت، تهی کرده و ثروت‌های آن‌ها را به تاراج برده‌اند و به همین دلیل، ما امروز در برابر حملات و هجمه‌های آمریکا ضعیف شده‌ایم.

سید عبدالملک الحوثی از اینکه برخی از کشورهای اسلامی در برابر سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده، انتقاد کرد و گفت که در این بین نیز برخی دیگر نیز از آن‌ها اطلاعت کرده و سناریوهای ضد اسلامی آن‌ها را اجرا می‌کنند.

وی از امت اسلامی خواست برای مقابله با استکبار جهانی و نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها به صورت بیاینه اکتفا نکنند بلکه اقدام علمی فراگیری داشته باشند به گونه‌ای که بتواند امت اسلامی را از وضعیت کنونی‌اش که مورد نظر دشمنان آن است، خارج کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار