فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

تهدید‌های نوین را باید با عملیات‌های جدید به فرصت‌های نوین تبدیل کنیم

سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا گفت: باید تهدید‌های نوین را به فرصت‌های نوین تبدیل کنیم. مقابله و مبارزه با جنگ‌های بیولوژیکی یکی از اهداف ما در انجام این عملیات‌هاست.
کد خبر: ۳۸۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 25March 2020

تهدیدهای نوین را باید با عملیات های جدید به فرصت های نوین تبدیل کنیم

سردار سرتیپ «احمد خادم سیدالشهدا» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اظهار داشت: برای مبارزه با ویروس کرونا و تامین سلامت مردم، عملیات بیولوژیک «مدافعان سلامت» را بزودی در چند استان جنوب غرب آغاز می کنیم.

وی افزود: عملیات بیولوژیک در استان‌های خوزستان، لرستان، کهگلویه و بویراحمد و قم طی روزهای آینده برگزار می‌شود؛ استعدادی را که طی ۲۵ روز در این چهار استان به کار گرفتیم شامل کلیه یگان‌های نیروی زمینی سپاه، قرارگاه کربلا و تیپ‌های مردم پایه بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا گفت: در نظر داریم اماکن و معابر عمومی را ضدعفونی کنیم ضمن اینکه تاکنون ۱۸ میلیون مترمربع از اماکن و معابر را نیز ضدعفونی کردیم و درنظر داریم این رویه را در اهواز و سایر شهرهای خوزستان نیز انجام دهیم.

سردار خادم سید الشهدا بیان کرد: باید تهدیدهای نوین را به فرصت های نوین تبدیل کنیم. مقابله و مبارزه با جنگ های بیولوژیکی یکی از اهداف ما در انجام این عملیات هاست.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: در همین زمینه و همسو با ستاد کرونا در خوزستان، بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۶۰ تخت را در بیمارستان شهید بقایی اجرا کردیم؛ بیمارستان صحرایی امام حسین را با ۴۰۰ تخت برپا کردیم. ۱۰ دستگاه آمبولانس در نیز در اختیار علوم پزشکی قرار دادیم و رزمایش بزرگی را نیز بزودی در سطح کلانشهر اهواز برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن در خواست از مردم جهت خودمراقبتی بیشتر و توجه به رعایت اصول بهداشتی افزود: نیروهای مسلح هر زمان که احساس کنند می توانند باری از دوش مشکلات، بحران ها و مسائل مختلف مردم شهید پرور ایران اسلامی بردارند، لحظه ای دریغ نخواهند کرد و نیروی زمینی سپاه در قرارگاه جنوب غرب کربلا نیز در این زمینه همسو و همراه با مسئولین و دولت در خدمت مردم خوزستان قهرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار