رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل خبر داد؛

کمک ۲۵۰ میلیون ریالی اوقاف آمل برای مقابله با «کرونا»

حجت‌الاسلام «محمدهادی بهرامی» از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی اوقاف آمل جهت تولید ماسک و تهیه مواد ضدعفونی کننده و مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک نقدی به ستاد مقابله با ویروس کرونا این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ - 26March 2020

کمک 250 میلیون ریالی اوقاف آمل برای مقابله با «کرونا»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدهادی بهرامی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا و موضوعاتی که در سطح جامعه و در سطح همبستگی ملی بوده است، اداره اوقاف و امور خیریه آمل اقداماتی را در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا انجام داده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود بتوانیم بخش کوچکی از این معضل بزرگ را در جامعه حل کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل افزود: 180 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان آمل از محل اجرای نیت واقف و طرح افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) توزیع شد.

بهرامی با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی و اقلام ضروری با اجرای طرح دست‌های مهربانی در آستانه فرا رسیدن سال نو بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: این اقدامات از محل موقوفات و بخشی از محل درآمد بقاع متبرکه صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: 200 میلیون ریال از محل موقوفات شهرستان آمل جهت تولید ماسک و تهیه مواد ضدعفونی کننده مساعدت شده و مبلغ 50 میلیون ریال به ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان آمل کمک نقدی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار