تقدیر حجت‌الاسلام شیرازی از تلاش‌های ارتش و سپاه در مقابله با کرونا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 26March 2020

تقدیر حجت‌الاسلام شیرازی از تلاش‌های ارتش و سپاه در مقابله با کرونابه گزارش گره دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به امیر موسوی به شرح ذیل است:

برادر عزیز امیر سرلشکر موسوی؛ فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخشیدن نیرو‌های فداکار و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری از دفتر تلاش خالصانه پرسنل ارتش است؛ که امید به آینده را رونق می‌بخشد و پیوند بین مردم و ارتش عزیز را مستحکم می‌سازد.

اینجانب این حماسه آفرینی بزرگ و فراموش ناشدنی را به شما و تمامی پرسنل شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم و دوام عمر تان را از ایزد یکتا و خداوند مهربان و کریم خواستارم.

علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

همچنین متن پیام به سردار سلامی به شرح ذیل است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخشش سپاه پاسداران در میدان دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی و بازدارندگی شیوع ویروس کرونا و حمایت جدی از ملت رشید ایران اسلامی در این میدان و پشتیبانی از آسیب دیدگان از سیل، یکبار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نگاه مردم رونق بخشید.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم ازاین حماسه شگرف و جانبازی پرسنل سپاه؛ خصوصا تلاش شبانه روزی کادر پزشکی، تحت فرماندهی هوشمندانه شما تقدیر و تشکر کنم. در آستانه روز پاسدار، ضمن تبریک آن روز و سالروز تولد حضرت سیدالشهدا علیه السلام، شکوه حماسه پاسداران را به جنابعالی و تمامی رزمندگان این میدان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و بقاء عمرتان را از خداوند عزیز خواستارم.

علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها