اهدا خون کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل در پی شیوع ویروس کرونا در استان و کاهش ٥٠ درصدی خون و فرآورده‌های خونی؛ خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۳۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 27March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد، به همراه جمعی از کارکنان این اداره در پی اعلام نیاز به خون و فراورده های خونی در استان یزد باحضور در سازمان انتقال خون؛ خون خود را اهداء کردند.

در همین راستا نقی تقوایی مدیرکل انتقال خون استان یزد به سرهنگ پاسدار منصور زارع مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد، اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در استان، با کاهش ٥٠ درصدی خون و فرآورده‌های خونی مواجه بوده ایم.

نقی تقوایی با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی در کشور در وضعیت بحران قرار دارد، افزود: بیماران خاص از جمله سرطانی و تالاسمی در همه شرایط نیاز به خون دارند.

وی افزود: تمام مراحل خون گیری با رعایت استریل کامل باتوجه به استانداردهای بین‌المللی و کشوری صورت می گیرد و کادر خون گیرنده نیز رعایت موارد بهداشتی را مورد توجه ویژه دارند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد عنوان کرد: مرکز انتقال خون استان یزد در ایام تعطیلات نوروز نیز روزهای هشتم، دوازدهم و پانزدهم فروردین از ساعت هشت صبح تا یک بعدازظهر در میدان ابوذر و در روز دوازدهم فروردین نیز در مرکز اردکان دایر است و در سایر روزهای غیرتعطیل نوروز نیز فعالیت در این مراکز روند روزهای عادی را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار