پیام استاندارکرمان به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

پاسداران با پیروی از فرهنگ عاشورایی، حراست از ارزش های انقلاب را معنایی تازه بخشیدند

در پیام استاندار کرمان به مناسبت اعیاد شعبانیه آمده است: پاسداران و جانبازان جان برکف انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش های انقلاب را با ایثار و جانفشانی معنایی تازه بخشیدند.
کد خبر: ۳۸۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 27March 2020

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در پیام «محمد جواد فدائی» استاندار کرمان به مناسبت فرا ر سیدن اعیاد شعبانیه آمده است:

ماه شعبان با میلاد فرخنده امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) آغاز می شود.

پاسداران و جانبازان جان برکف انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش های انقلاب را با ایثار و جانفشانی معنایی تازه بخشیدند.

امسال در حالی روز پاسدار و جانباز را گرامی می داریم که سرداردلها، جانباز فداکار و پاسدار برومند انقلاب اسلامی و فرزند دلیر دیار کریمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه همرزم وفادارش سردار شهید حاج حسین پورجعفری ابوالفضل وار خون پاکش به دستور مستقیم ترامپ جنایتکار بر زمین ریخت و به سیدالشهداء ملحق شد و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

دشمنان بدانند گرچه او را به ظاهر از ما گرفتند اما هزاران قاسم سلیمانی در این سرزمین پرورش خواهند یافت و تفکر او تا ابد پابرجا و الهام بخش همه مظلومان و آزادگان‌ در گوشه گوشه جهان است.

امروز او الگوی جوانانی است که میلاد حضرت علی اکبر(ع) فرزند برومند سیدالشهداء امام حسین(ع) را در ماه شعبان و روز جوان گرامی می دارند.

اما در نیمه ماه عزیز شعبان، ميلاد منجی موعود حضرت مهدی (عج) از راه می رسد که نویدبخش عدالت، امید و صلح برای عدالت طلبان و آزادی خواهان در سراسر گيتی است.

ان شاءالله با بهره مندی از برکات ماه شعبان المعظم، سعادت و توفیق حضور در مهمانی عظیم الهی را بیابیم.

از پروردگار حکیم مسئلت دارم در این ایام که همه در کنار هم برای پیروزی بر کرونا ویروس در تلاش هستیم به همت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، در ماه شعبان، ماه پیامبر (ص)، بیش از پیش انس با دعا در دل‌های ما ایجاد شده و با خواندن دعاهای وارده از ائمه اطهار (ع) و تدبر در آنها مصمم تر و استوارتر بر بیماری کرونا ویروس فائق آییم.

با تبریک اعیاد شعبانیه به رهبر معظم انقلاب، رياست محترم جمهور، مردم بزرگوار استان کرمان و به خصوص پاسداران دلاور و جانبازان فداكار و خانواده معزز شهداء و ایثارگران كه اين ايام به نام آنها نامگذاری شده است، سعادت و سلامت همگان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمايم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار