پنتاگون مرگ دومین کارمند خود به دلیل ابتلا به کرونا را تایید کرد

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که دو کارمند خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده و شمار مبتلایان به کرونا در پنتاگون نیز به ۶۵۲ نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۸۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ - 27March 2020

پنتاگون مرگ دومین کارمند خود به دلیل ابتلا به کرونا را تایید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه از مرگ دو کارمند این وزارت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پنتاگون نیز به ۶۵۲ نفر افزایش یافته است.

پنتاگون یکشنبه گذشته از مرگ اولین کارمند خود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داده بود که اولین مورد مرگ به دلیل کرونا در ارتش آمریکا نیز به شمار می‌آمد.

این فرد در «کریستال سیتی» در ایالت ویرجینیا ساکن بوده و برای آژانس همکاری امنیت دفاعی وابسته به پنتاگون کار می‌کرده است.

در حال حاضر آمریکا به صدر کشور‌های مبتلا به ویروس کرونا در جهان رسیده و تعداد مبتلایان در این کشور به ۸۶ هزار نفر نزدیک شده است.

همچنین آمار قربانیان این ویروس در آمریکا به هزار و ۳۰۴ نفر رسیده و تا کنون نیز هزار و ۸۶۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

در حال حاضر مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به مرز ۵۵۰ هزار نفر رسیده و از این تعداد ۲۴ هزار و ۸۶۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها