سردار نایینی به پاس همدردی و پیام‌های تسلیت قدردانی کرد

سردار علی‌محمد نائینی به‌پاس همدردی و پیام‌های تسلیتی که در این ایام برای درگذشت والده محترمشان ارسال‌شده بود، در پیامی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 28March 2020

سردار نایینی به پاس همدردی و پیام‌های تسلیت قدردانی کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‎پرس، سردار «علی‌محمد نائینی» رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران به‌پاس همدردی و پیام‌های تسلیتی که در این ایام برای درگذشت والده محترمشان ارسال‌شده بود، در پیامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

مقام معظم رهبری: صلابت، استقامت و شکیبایی مادران معزز شهدای والامقام که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی ایران اسلامی، راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند، توصیف‌ناپذیر بوده، واژگان و کلمات قادر به تحسین و ستایش فداکاری و صبوری آنان نیست.

با سلام و احترام؛

ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روز‌های زندگی‌مان، ما را از نعمت ابراز محبت و لطف دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که دلسوزی‌ها و همدردی‌شان التیامی شد بر دل‌های داغ‌دیده‌مان!

بی‌تردید ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان به مناسبت درگذشت مادر مهربان و صبورمان، ام الشهید «حمیدرضا نائینی» که به‌رغم عدم برگزاری مراسمات عزاداری به دلیل شیوع بیماری کرونا با ارسال پیام‌های تسلیت و تلفنی انجام شد، باعث تسلی خاطر اینجانب و سایر بازماندگان گردید.

به همین مناسبت، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را از عموم شما سروران گرامی، فرمانده محترم سپاه، نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه، دوستان و همکاران در ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش، ناجا، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، اساتید محترم دانشگاه، راویان، نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس، مدیران و کارکنان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه، اعلام و آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی شما عزیزان فرصت جبران را پیدا نموده و توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی امکان ادای دِین و وظیفه درخور شان بزرگواران فراهم نگردیده است، تقاضای عفو و بخشش داشته و سعادت، سلامت و طول عمر برایتان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

برادرتان علی‌محمد نائینی و بیت مکرم شهید حمیدرضا نائینی

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار