آیت‌الله کعبی:

مقاومت و پیشروی سپاه تا فتح قلّه‌های پیروزی ادامه دارد/ ای‌کاش من هم یک پاسدار بودم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پاسداران ما با ایمان، جهاد، توانایی بالا، معرفت، بصیرت و اخلاص به مقاومت و پیشروی خود تا فتح قلّه‌های سرافرازی و پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۳۸۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 29March 2020

مقاومت و پیشروی سپاه تا فتح قلّه‌های پیروزی ادامه دارد/ ای‌کاش من هم یک پاسدار بودمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «آیت‌الله عباس کعبی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی به‌ مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی (ره) دربارۀ پاسداران انقلاب اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دی‌ماه ۱۳۶۰ در حضور جمعی از پاسداران فرمودند: «امروز صبح بعد از ملاقات با تنی چند از پاسداران به این فکر افتادم که ای‌کاش من هم یک پاسدار بودم، این‌ها چه می‌کنند و من چه‌کار.

آن‌ها می‌روند با دشمن اسلام می‌جنگند و من در اینجا هستم و نمی‌توانم، شما قدر خودتان را بدانید. خداوند به شما عنایت داشته است که شما را مهیا کرده تا قرآن کریم و اسلام عزیز و میهن اسلامی را حفظ کنید.»

وی با بیان اینکه روز پاسدار به‌حق روز ولادت امام حسین (ع) نامگذاری شد، افزود: امام خمینی (ره) در بیانات دیگری در تجلیل و تقدیر از مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب فرمودند: «ملت ایران پاسدار اسلامی است و روحانیون و پاسداران هر دو پاسدار اسلامند.»

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: پاسداران پیرو مکتب حسینی و روح و جانشان لبریز از عشق الهی است. پاسداران خادمان ملت و ایثارگران دوران بحران و سختی‌اند که با اقتدار در مقابله با تهدیدات دشمن می‌ایستند و در راه خدا خستگی‌ناپذیرند.

«پاسداران میدان‌دار عرصۀ مبارزه با مستکبران و منافقین هستند و تهمت‌ها، تخریب‌ها، قدرناشناسی‌ها، سرزنش‌ها و حاشیه‌سازی‌ها هرگز آنان را دلزده نمی‌کند و از حرکت بازنمی‌دارد.»

وی با بیان مطلب فوق گفت: پاسداران با پیروی از راه امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی از منتظران واقعی ظهور امام زمان (عج) به‌شمار می‌روند.

آیت‌الله کعبی گفت: پاسداران ما با ایمان، جهاد، توانایی بالا، معرفت، بصیرت و اخلاص به مقاومت و پیشروی خود تا فتح قلّه‌های سرافرازی و پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما نیز به‌قول امام امت می‌گوییم؛ ای‌کاش ما هم یک پاسدار بودیم. در این سال‌ها سپاه پاسداران نشان داد که فرزندان ملت، فدائیان و جان‌برکفان اسلام و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و توانستند همواره تهدیدات مختلف دشمنان را به فرصت تبدیل کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار