آیت‌الله ممدوحی:

روشنفکرنما‌ها از ابتدا مزاحم کشور بودند/ آن‌ها برای انقلاب خطرناکند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه جریان‌های روشنفکرنما در کشور جریان بسیار خطرناکی در کشور هستند گفت: روشنفکرنما‌ها از ابتدا مزاحم بودند و اجازه نمی‌دانند امور پیش برود.
کد خبر: ۳۸۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 30March 2020

روشنفکرنما‌ها از ابتدا مزاحم کشور بودند/ آن‌ها برای انقلاب خطرناکندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «آیت‌الله حسن ممدوحی»، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بی‌صبری برخی مسئولین و روشنفکرنماها با تاکید بر اینکه جریان روشن فکرنما جریان بسیار خطرناکی است، اظهار داشت: به یاد دارم در اوایل انقلاب از طرف برخی از دستگاه‌های مطلع جدولی ارائه دادند که در آن نوشته بود هر زمان در طول تاریخ، مردم ایران قصد داشتند پا بگیرند و روی پای خود بایستند یک عده‌ای از اصلاح طلبان جلوی آن را گرفتند و اجازه ندادند.

وی عنوان کرد: روشنفکرنماها از ابتدا مزاحم بودند و اجازه نمی‌دانند امور پیش برود. علی حده اکنون هم این افراد هستند که مقابل امور می‌ایستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روشن فکرنماها بسیار برای انقلاب خطرناک هستند، تصریح کرد: این افراد باعث شدند که رشد لازم برای کشور در طول این مدت متوقف شود در حالی که که این رشد باید بسیار بیشتر از اینها باشد.

آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: برای مثال در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گفتند هشت برابر نیاز جامعه تشکیلات بهداشتی دارند اما در خیابان‌ها که می‌رفتیم هیچکدام از اقلام مورد نیاز را نداشتند. این امور همه تحت اراده جریان‌های روشن فکرنما است.

وی در پایان افزود: اینها خودشان آمار می‌دهند که انبارهای مان پر است و چند برابر نیاز موجودی مواد خوراکی مانند گوشت داریم اما در واقعیت گوشت‌ها با قیمت‌های بسیار بالا عرضه می‌شوند و این وضعیت کمر ملت را می شکند. در این شرایط هم هیچ فردی به فکر وضعیت موجود نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها