رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

استان خوزستان شاهد همدلی و وحدت خوبی در مبارزه با ویروس کروناست

فرهاد ابول نژادیان گفت: خدا را شکر در استان خوزستان وحدت و همدلی خوبی دیده می شود و تمامی بخش‌های خصوصی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، گروه های جهادی و ارتش به کمک ما آمدند و کمک‌های خوبی تا به حال انجام شده است.
کد خبر: ۳۸۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ - 30March 2020

استان خوزستان شاهد همدلی و وحدت خوبی در مبارزه با ویروس کروناستبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «فرهاد ابول نژادیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز امروز در گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور اظهار داشت: در روز چهار اسفندماه سال گذشته سه بیمار کرونا مثبت در استان داشتیم که یکی در اندیمشک، دیگری در اهواز و دیگری در هندیجان که منشا هر سه نفر تردد به شهر مقدس قم بوده و پس از آن شرایط از ۶ اسفندماه سال ۹۸ برای ما مهیا شد که آزمایشگاه در اهواز شروع به کار کرد و استان خوزستان و لرستان را پوشش می‌داد.

وی افزود: تاکنون تعداد آزمایش‌های انجام شده در این آزمایشگاه دو هزار و ۹۵۳ آزمایش بوده‌اند که دو هزار و ۲۴۶ آزمایش منفی و ۶۹۴ مورد مثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز عنوان کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان ما در استان خوزستان از ابتدای اسفندماه با علائم این ویروس ۳۱ هزار و ۷۲۷ مورد بوده که از تعداد مبتلایان ۴۰۳ بیمار مرخص شدند و فوت‌شدگان ما ۷۸ بیمار هستند و اکنون ۱۹۰ نفر در بیمارستان‌های استان نیز بستری هستند.

ابول نژادیان در پایان گفت: خدا را شکر در استان خوزستان وحدت و همدلی خوبی دیده می شود و تمامی بخش‌های خصوصی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، گروه های جهادی و ارتش به کمک ما آمدند و کمک‌های خوبی تا به حال انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار