جانشین فرمانده سپاه الغدیر خبر داد؛

مدافعین سلامت نماد بارز شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند

سرهنگ حسین زارع‌کمالی فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدافعین سلامت نماد بارز ایثار و رهروان واقعی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۳۸۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 31March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حسین زارع‌کمالی» جانشین فرمانده سپاه الغدیر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع سلامت «محمود شمس‌الدینی»  که با حضور مدیرکل بنیاد شهید یزد و معاونین ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد، اظهار داشت: مدافعین سلامت نماد بارز ایثار و رهروان واقعی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخورداری از روحیه جهادی ایران اسلامی را از دیگر کشورهای درگیر با بحث شیوع کرونا متمایز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت: شیوع کرونا در عین تلخی‌ها متعدد، یک سری برکات نیز برای نظام اسلامی ایران داشته، که از جمله آنها همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان است.

زارع‌کمالی شهادت را مرام و رسم مردان خدا دانست و بیان کرد: برادر شمس‌الدینی یکی از پاسداران و بسیجیان مخلص سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد بود که به راستی با شهادت به حق خود رسید.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که طبق هماهنگی انجام شده قرار است، پیکر شهید در گلزار شهدای یزد به خاک سپرده شود، تأکید کرد: بعد از ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا مراسم بزرگداشت شهید «محمود شمس‌الدینی» در استان یزد برگزار می‌شود.

وی در پایان خطاب به تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط  خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی استان و کشور و همچنین توصیه جدی کادر درمانی مبنی بر عدم برگزاری مراسم تشییع و تجمع گروهی، پیکر شهید شمس‌الدینی بدون تشییع رسمی به گلزار شهدای خلدبرین یزد منتقل و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار