پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان فهمیده

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ - 31March 2020

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان فهمیدهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‎پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون

درگذشت مرحوم حاج محمد تقی فهمیده، پدر صبور، متدین و انقلابی شهیدان سلحشور داود و محمّدحسین فهمیده، موجب تاثر و تألم عموم مردم شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی گردید.

نقش بی بدیل شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی روشن و درخشنده است. شهیدان داود و محمدحسین فهمیده که در دامن پدری دلسوز و مومن و مادری فداکار و مومنه پرورش یافته‌اند، چون دیگر شهیدان والامقام، همواره مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

یک ماه پیش؛ ۱۲ اسفند ماه ۹۸، حاجیه فاطمه کریمی مادر بزرگوار شهیدان فهمیده به فرزندان شهیدش پیوست و امروز ۱۲ فروردین ماه ۹۹، این پدر بزرگوار به دیدار فرزندان شهید و همسرش شتافت.

بدون تردید حضور موثر نوجوان ۱۳ ساله دفاع مقدس شهید محمّدحسین فهمیده و درخشش ماندگار آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس، ریشه در تربیت و پرورش این پدر و مادر آگاه و معتقد به اسلام عزیز دارد.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، درگذشت این پدر بزرگوار را به بیت محترم شهیدان فهمیده تسلیت گفته و از درگاه خدای رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با روح بلند فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و سلامتی کامل مسئلت می‌نماید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها