واکنش گردان‌های الخراسانی عراق به تحرکات آمریکا علیه مقاومت

دبیرکل گردان‌های الخراسانی عراق تأکید کرد که مقاومت عراق طرح قوی و محکمی برای مقابله با نیرو‌های آمریکایی دارد.
کد خبر: ۳۸۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 01April 2020

واکنش گردان‌های الخراسانی عراق به تحرکات آمریکا علیه مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «علی الیاسری» دبیرکل گردان‌های الخراسانی عراق گفت که پس از شکست آمریکا و فرار آن از پایگاه‌های نظامی، اکنون نیرو‌های آمریکایی به دنبال ترساندن مقاومت عراق هستند.

الیاسری اشاره کرد که مقاومت عراق در مقر‌های مشخص حضور ندارد، بلکه در صورت نیاز در تمامی مناطق تحرک دارد و لذا مقاومت طرح قوی و محکمی برای هر گونه رویارویی با نیرو‌های آمریکایی در اختیار دارد.

طبق گزارش شبکه العالم، الیاسری اظهار داشت که ما هیچ ترسی از حملات آمریکا نداریم؛ چرا که عزم و اراده ما برای استمرار مقاومت در برابر نیرو‌های آمریکایی را افزایش می‌دهد و هرگونه حمله احتمالی آمریکا علیه مقاومت عراق پیامد‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت که آمریکا پس از شکست داعش در تلاش برای اجرای طرح‌های جدید است که هدف از آن ایجاد آشفتگی در عراق است و اکنون ما نیز بر سر دو راهی هستیم یا باید حاکمیت و کرامت خود را حفظ کنیم و یا اینکه تسلیم اراده آمریکا شویم.

الیاسری عنوان کرد که طی هفته‌های گذشته ۲۶ حمله علیه نیرو‌های آمریکایی صورت گرفت که آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی و فرار کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار