در گفت‌وگوی تلفنی استاندار با خبر 20 شبکه باران:

قدردانی استاندار از رفتار خردمندانه مردم گیلان در «روز طبیعت»

«ارسلان زارع» با قدردانی از مردم استان گیلان و رفتار خردمندانه آنان در «روز طبیعت»، تأکید کرد که باید پایبندی به پویش «در خانه بمانیم»، همچنان استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۳۹۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ - 01April 2020

قدردانی استاندار از رفتار خردمندانه مردم گیلان در روز طبیعت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «ارسلان زارع» استاندار گیلان امشب چهارشنبه «13 فروردین» در گفت‌وگوی زنده تلفنی با خبر 20 شبکه باران اظهار داشت: گزارش فرمانداران سراسر استان حاکی از رفتار خردمندانه و همراهی خوب مردم فهیم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا طی روزهای اخیر به ویژه امروز است که به سبب حفظ سلامتی خود، خانواده‌شان و جامعه از حضور در طبیعت خودداری کردند.

استاندار گیلان  این رفتار را نشانه آگاهی و فرهنگ غنی گیلانیان دانست و از آحاد مردم استان قدردانی کرد.

وی همچنین از تلاش ها و همکاری های سازمان‌ها، نهادها، فعالان سیاسی- مدنی و نیز افراد موثر در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ازجمله فرمانداری ها، صداوسیما، رسانه های جمعی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، منابع طبیعی و محیط زیست تشکر کرد.

ارسلان زارع در ادامه  افزود: اطمینان دارم مردم گیلان به ویژه اصناف ، تا پایان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا یعنی «20 فروردین ماه»، همکاری خود را ادامه می‌دهند تا از جمله استان هایی باشیم که زودتر جشن شکست کرونا را برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار