وزارت دفاع سوئد از لغو رزمایش «آرورا-۲۰» به دلیل کرونا خبر داد

وزارت دفاع سوئد با ابراز نگرانی از شرایط به وجود آمده در این کشور و سایر کشور‌های اروپایی به دلیل شیوع کرونا، اعلام کرد که رزمایش‌های مشترک این کشور با کشور‌هایی اروپایی به تعویق افتاده است.
کد خبر: ۳۹۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 03April 2020

وزارت دفاع سوئد از لغو رزمایش «آرورا-۲۰» به دلیل کرونا خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، وزارت دفاع سوئد اعلام کرد که رزمایش نظامی مشترک نیرو‌های مسلح این کشور با برخی از کشور‌های اروپایی در ماه مه آینده، به دلیل شیوع بیماری کووید- ۱۹ لغو شده است.

وزارت دفاع سوئد امروز جمعه (۱۵ فروردین) در بیانیه‌ای اعلام کرد مانور و رزمایش نظامی «آرورا-۲۰» که قرار بود ماه مه آینده (اردیبهشت ماه) برگزار شود به دلیل شرایط ناپایدار در سوئد و جهان که نتیجه انتشار ویروس کرونا است، به تعویق افتاده است.

سوئد گفته به جای رزمایش گسترده آرورا- ۲۰، رزمایش کوچکتری با مشارکت نیرو‌های مسلح این کشور برگزار خواهد شد. قرار بود در این رزمایش ۲۵ هزار نیرو‌های نظامی از نیرو‌های مختلف و با مشارکت چند کشور برگزار شود.

بیماری کووید ۱۹ که بیش از سه ماه است، در کشور‌های جهان شیوع پیدا کرده، تا این لحظه (تنظیم خبر)، ۱،۰۳۹،۹۲۲ را مبتلا کرده و جان ۵۵،۱۷۰ را در جهان گرفته است. ۲۲۰،۱۰۵ نیز تاکنون بهبوده یافته‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار