پیام تسلیت مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی درگذشت شهید محمد سلگی

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پی درگذشت شهید محمد سلگی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 05April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پیام تسلیت مجمع ناشران انقلاب اسلامی آمده است: آسمانی‌شدن سردار سرافراز و جانباز مبارز، حاج میرزا محمد سلگی و پیوستن به صف چشم‌انتظارانش در بهشت برین، مایهٔ افسوس و غم شد.

شهید میرزا محمد سلگی، از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس بود. افتخارآفرینی‌های او در عرصۀ نبرد با دشمن، ماندگار و الگوآفرین هستند. از همین رو، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» شامل خاطرات این شهید بزرگوار، به همت و قلم حمید حسام، در این سال‌ها یکی از بهترین‌ و خواندنی‌ترین آثار مکتوب منتشرشده به شمار می‌رود. تاکنون بیش از یکصدهزار نسخه از این کتاب منتشر شده و فرمانده شجاع گردان ابوالفضل نهاوند از لشکر انصارالحسین همدان را به ملت شریف ایران شناسانده است.

قهرمان کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، با وجود جراحت‌های بسیار، عرصهٔ نبرد را رها نکرد و حتی در عملیات مرصاد با دوپای قطع‌شده به فرماندهی پرداخت و با اقتدا به مکتب عاشورا، در تاریخ ایران ماندگار شد. وی در دوران پس از جنگ نیز در دفاع از اسلام ناب و ایران عزیز، لحظه‌ای درنگ نکرد و با بصیرت و اقدامات بهنگام در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور پربرکتی داشت. او در تمام این سال‌های طولانی، ضمن تحمل درد و رنج ناشی از جنگ و سلاح‌های شیمیایی، استوار و ایستاده در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید؛ به نحوی که در زمان حیاتش، از سوی ولی زمان «شهید زنده» لقب گرفت.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت این جانباز صبور و مقاوم را به محضر حضرت صاحب العصر(عج)، مقام معظم رهبری و هم‌رزمان شهید تسلیت می‌گوید و از خداوند رحمان، علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر جزیل برای همسر باایمان و صبور و خانوادۀ گرامی ایشان مسئلت دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار