پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی شهادت دو تن از مدافعان سلامت استان

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک شهادت دو تن از مدافعان سلامت استان را به جامعه پزشکی و مردم استان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۹۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ - 06April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک شهادت دو تن از مدافعان سلامت استان را به جامعه پزشکی و مردم استان تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌ الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی‌آل‌هاشم» و «محمدرضا پورمحمدی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت پزشکان ایثارگر و فرهیخته آقایان «دکتر وحید یحیوی» و «دکتر میر‌عباس هاشمی» که در راه پاسداری از سلامت مردم و دفاع از بهداشت هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده‌اند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
این متخصصان در راه خدمت، تا آخرین لحظه، سنگر درمان بیماران را ترک نکردند و در راه مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شده و جامعه پزشکی و مردم آذربایجان را به سوگ نشاندند.

اینجانبان ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، ضایعه درگذشت این پزشکان متعهد و متخصص را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریز و به ویژه خانواده محترم آن مرحومین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سفرکرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نماییم.

اضافه می نماید «دکتر میر عباس هاشمی» متخصص بیهوشی و رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر بود که از آغاز شیوع ویروس کرونا در این شهرستان در صف مقدم مبارزه بود و خود نیز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

شهید «دکتر یحیوی» هم، فوق تخصص خون و آنکولوژی از تبریز و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود که در حین خدمت به هموطنان، به کرونا مبتلا و آسمانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار