آغاز طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی در کردستان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان از آغاز طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 06April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان امروز در حاشیه اجرای طرح جهادی اهدای خون خواهران بسیج که در انتقال خون استان برگزار شد اظهار داشت: سپاه و بسیج همیشه در شرایط سخت وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده و در این روزهای شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به کمک مردم آمده است.

وی افزود: امروز طرح جهادی اهدای خون توسط بسیج خواهران و همزمان با سراسر کشور درحال انجام است و خواهران بسیجی از جامعه زنان استان و سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت آماده هستند تا با اهدای خون این فریظه و عمل شایسته را به نحو احسن انجام داده و قسمتی از وظیفه خود را نسبت به جامعه و مردم انجام دهند.

سرکانی خاطرنشان کرد: درخواست من از همه بسیجیان این است تا با تمام توان در این طرح شرکت کرده و خون اهدا کنند تا نیازمندی ما به خون برطرف شود.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: این طرح از امروز به مدت یک هفته در سراسر استان انجام خواهد شد و خواهران بسیجی ناحیه بسیج سپاه استان کردستان نیز به صورت روزانه به سازمان انتقال خون معرفی خواهند شد.

وی افزود: خواهران بسیجی با هدف کمک به سلامت جامعه و بیماران تالاسمی و برطرف کردن کمبود ذخایر خونی خون اهدا می کنند و با برنامه ریزی های صورت گرفته هر روز 50 نفر از خواهران بسیجی در این طرح شرکت خواهند کرد.

این طرح از 18 فروردین ماه 99 در تمام پایگاه‌های انتقال خون سنندج و سقز به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها