یارمحمدی:

همچنان شاهد ادامه تحریم‌ها علی‌رغم شعارهای بشردوستانه هستیم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورها باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و در راستای تامین آرامش و امنیت برای تمام مردم دنیا در هر نقطه‌ای گام بردارند.
کد خبر: ۳۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 06April 2020

همچنان شاهد ادامه تحریم‌ها علی رغم شعارهای بشردوستانه هستیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علیم یارمحمدی با اشاره به درس هایی که کشورهای جهان باید از شیوع کرونا بگیرند، اظهار داشت: کرونا بلایی عمومی است که امروز همه کشورها با آن روبرو شده و باید از آن درس بگیرند. مسئولان تمام کشورها باید بنشینند و چاره‌ای برای جامعه جهانی و ادامه حیات در کنار یکدیگر بیندیشند.

وی در ادامه افزود: امروز ما در جهان هم شاهد کمک‌های بشردوستانه کشورها به یکدیگر و هم شاهد ادامه جنگ در برخی از نقاط هستیم. کشورها باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و در راستای تامین آرامش و امنیت برای تمام مردم دنیا در هر نقطه‌ای گام بردارند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر ما همچنان شاهد ادامه تحریم‌ها علیه کشورمان علی‌رغم شعارهای بشردوستانه هستیم و ما باید از وضعیت درس گرفته و بر روی پای خودمان بایستیم. با تحقق شعار تولید ما می توانیم در برابر استکبار جهانی بایستیم. مدت هاست که ملت ایران و برخی از کشورهای دیگر شاهد ظلم آمریکایی‌هاست. شرایط کنونی نیز برای دولتمردان آمریکا منافعی داشته و آنان نیز به فکر بهره برداری از این شرایط به نفع خودشان هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای صحیح تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: تمامی بخش‌ها و آحاد مردم باید برای مقابله و کنترل این ویروس مشارکت داشته و به تصمیمات ستاد توجه کنند. تا زمانی که مشارکت عمومی نباشد نمی‌توانیم به نتایج خوبی دست یابیم. اگر این ویروس به درازا بکشد هم از نظر اقتصادی و هم از بعد اجتماعی مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار