فلسطین اشغالی قرنطینه سراسری شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از برقراری یک قرنطینه سراسری سه روزه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ - 07April 2020

فلسطین اشغالی قرنطینه سراسری شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، در آستانه فرارسیدن یکی از اعیاد مذهبی یهودیان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که از ساعت ۴ بعد از ظهر روز هفتم آوریل (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) برای جلوگیری از سفر افراد جهت شرکت در مراسم جشن و مهمانی یک قرنطینه سراسری سه روزه در سرزمین‌های اشغالی برقرار می‌شود.

نتانیاهو با اشاره به شیوع ویروس کووید - ۱۹ در یکی دیگر از اعیاد مذهبی یهودیان در ماه گذشته، اعلام کرد که علاوه بر قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی (از ۴ بعد از ظهر سه‌شنبه تا هفت صبح جمعه) از ساعت شش بعد از ظهر چهارشنبه تا هفت صبح پنج‌شنبه حکومت نظامی برقرار خواهد شد.

دستور این قرنطینه سراسری در حالی صادر می‌شود که وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید - ۱۹ در سرزمین‌های اشغالی را ۸ هزار و ۹۰۴ نفر (تا شامگاه دوشنبه) و شمار جانباختگان را ۵۷ نفر اعلام کرد.

از سوی دیگر بنا به اعلام دانشگاه جان هاپکینز تاکنون در سرتاسر جهان بیش از ۱.۳ میلیون نفر به این بیماری جدید و مهلک مبتلا شده‌اند که حدود ۷۴ هزار تن از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار