سردار کرمی خبر داد؛

ضدعفونی معابر شهری و ارائه خدمات مردم‌یاری توسط یگان ویژه ناجا

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: علاوه بر خدماتی که در راستای مهار ویروس کرونا توسط یگان‌های ویژه در سراسر کشور ارائه شده است، به مناسبت نیمه شعبان، با تمام ظرفیت و با روحیه جهادی اقدام به ارائه خدمات مردم‌یاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ - 07April 2020

ضدعفونی معابر شهری و ارائه خدمات مردم یاری در دستور کار یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در تشریح ویژه‌برنامه این ایام با عنوان برگزاری طرح مردم‌یاری «امید به آینده در سایه مهدویت» اظهار داشت: علاوه بر خدماتی که در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا توسط یگان‌های ویژه در سراسر کشور به مردم ارائه شده است، یگان ویژه اکنون با تمام ظرفیت به مناسبت نیمه شعبان با روحیه جهادی اقدام به ارائه خدمات مردم‌یاری خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه موجب تعطیلی فعالیت‌ها به خصوص برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که در نیمه شعبان با شکوه خاصی در مساجد و محلات برقرار بود، شده است، یگان‌های ویژه ناجا در قالب طرح مردم‌یاری با ویژه‌برنامه امید به آینده در سایه مهدویت در راستای کاهش درد و رنج مردم عزیز ناشی از این ویروس منحوس در سراسر کشور اقدام به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع می‌کند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در تشریح اهداف این طرح گفت: از اهداف اصلی این طرح، اطمینان‌بخشی به هموطنان در خصوص حضور همه نیرو‌های مسلح به خصوص یگان‌های ویژه در مواقع بحران در کنار مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی است.

سردار کرمی بیان کرد: یگان‌های ویژه از امروز (۱۹ فروردین) به مدت دو روز با حضور در مناطق مسکونی علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی معابر و منازل برای جلوگیری هرچه بیشتر شیوع ویروس کرونا و همچنین با استفاده از تجهیزات خود مانند خودروی تلویزیون شهری، اقدام به برگزاری برنامه‌های شاد و مولودی‌خوانی ویژه میلاد امام زمان (عج) می‌کند و به مردم قول می‌دهد با روحیه جهادی تا از بین رفتن کامل این میهمان ناخوانده در کنار آنان خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: یگان‌های ویژه با حضوری مستمر در همه صحنه‌های مردم‌یاری مانند سیل، زلزله و اکنون مهار این ویروس، در کنار ارائه خدمات امنیتی انتظامی، بهداشتی و درمانی و... در تلاش است تا بتواند امید به زندگی و آینده‌ای روشن را در راستای آرامش جامعه القاء کند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ارتقاء روحیه آینده‌نگری و روحیه معنوی را در چنین مواقعی مهم ارزیابی کرد و گفت: همه مسئولان و نیرو‌های مسلح کشور با استفاده از تمامی امکانات و با هر روش ممکن در تلاش هستند که آرامش جامعه به ثبات برسد تا مردم شریف ایران اسلامی در سایه امنیت و آسایش به زندگی و فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها