رایزنی تلفنی ظریف با وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان/ آمادگی انتقال تجربیات در مبارزه با کرونا

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان، آمادگی ایران را برای انتقال تجربیات در مبارزه با ویروس کرونا به همتایان خود اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 08April 2020

رایزنی تلفنی ظریف با وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان/آمادگی انتقال تجربیات در مبارزه با کرونابه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز (چهارشنبه) با وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان تلفنی گفت‌وگو کرد.

در گفت‌وگوی تلفنی ظهر امروز ظریف و «زهراب مناتسکانیان» همتای ارمنستانی٬ وزرای خارجه دو کشور در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعلام همبستگی کردند.

ظریف در این گفت‌وگو آمادگی ایران را برای انتقال تجربیات در این حوزه را اعلام کرد.

وزیر خارجه ایران ششم فروردین نیز در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه ارمنستان اقدامات جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا در شرایط برقراری تحریم‌های یکجانبه آمریکا را تشریح کرده بود.

در گفت‌وگوی تلفنی ظهر امروز ظریف و «المار محمدیاروف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان٬ وزرای خارجه دو کشور درباره مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت‌وگو کردند.

ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال تجربیات در زمینه مبارزه با کرونا به آذربایجان اعلام کرد.

وزیران امور خارجه ایران و آذربایجان ۲۵ اسفند نیز در گفت‌وگویی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در منطقه و جهان و لزوم همکاری جمعی همه کشورها به رایزنی پرداختند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها