مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی:

بر حق بودن جبهه‌ی مقاومت را با زبان هنر به همه نشان بدهیم

«حمیدرضا طهماسبی» گفت: هنر انقلاب باید در مسیر حق با گام‌هایی استوارتر از همیشه قدم بردارد و در دفاع از مظلوم کوشا باشد. امروز بیشتر از همیشه نیاز است تا از طریق هنر، بر حق بودن جبهه‌ی مقاومت را به همه نشان بدهیم.
کد خبر: ۳۹۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 08April 2020

از طریق هنر، بر حق بودن جبهه‌ی مقاومت را به همه نشان بدهیم«حمیدرضا طهماسبی» مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع‌پرس از استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» و هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان و تبریک ولادت حضرت ولیعصر (عج) به منتظران واقعی و مستضعفان جهان اظهار داشت: هنر ودیعه الهی و موهبتی رحمانی است که در وجود انسانها نهاده شده تا بتوانند به زیباترین راه ممکن جلوه جمال ربانی را در معرض دید و نظر جهانیان قرار دهند.

طهماسبی گفت: هنر انقلابی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدالظله العالی) «زبانی است که می تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد» و آثار هنرمندان متعهد و انقلابی همچون پنجره ای است که رو به سوی کمال و سعادت گشوده شده و پیام تمدن بزرگ اسلامی را به گوش جهانیان می رساند.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی ادامه داد: در این دوره به واسطه‌ی حضور فضای مجازی و ورود تکنولوژی در تمام ابعاد انسانی، هنرمند متعهد وظیفه‌ی خطیری دارد و باید به طور ویژه به بیان ارزش‌های انسانی بپردازد و فراموش نکند جبهه‌ی باطل با تمام قوا برای تاثیرگذاری بر اندیشه‌ی جهانیان تلاش می‌کند. هنر انقلاب باید در مسیر حق با گام‌هایی استوارتر از همیشه قدم بردارد و در دفاع از مظلوم کوشا باشد. امروز بیشتر از همیشه نیاز است تا از طریق هنر، بر حق بودن جبهه‌ی مقاومت را به همه نشان بدهیم.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا که اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به صورت حضوری را ناممکن ساخته فضای مجازی فرصت مغتنمی برای پر کردن اوقات فراغت مردم و اجرای مسابقات و برنامه های هنری است.

طهماسبی در ادامه برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی و کانون های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها در روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان و عید بزرگ نیمه شعبان را به شرح ذیل اعلام کرد:

1. تجدید میثاق با شهدای والامقام تجلیل از خانواده معظم شهید فرهنگی هنری

2. تکریم از پرستاران و جامعه پزشکی مدافعان سلامت با حضور در بیمارستانهای درمان کرونا در استان و اهدا گل و اثر هنری و اجرای موسیقی

3. رونمایی از پنج اثر تجسمی همزمان،با هفته هنر انقلاب

4. برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی عکس و،خوشنویسی

5. شرکت در برنامه صدا و سیما و همزمان رونمایی از پنج اثر هنری فاخر هنرمندان انقلابی در این برنامه

6. اهدا سردیس سردار سلیمانی در هفته هنر انقلاب به هنرمندان منتخب

7. جشنواره نمایش خانگی استانی توسط انجمن نمایش سازمان

8. مسابقات نقاشی و عکس

9. مسابقه فرهنگی و ادبی محافظان سلامت در قالب دلنوشته خاطره شعر در ساوه

10. مسابقه کتابخوانی انتظار ساوه

11. برگزاری جنگ شادی و اجرای گروه‌های سرود، تئاتر و موسیقی و با حضور هنرمندان در محله های پر جمعیت شهرها و دیدن مردم از پنجره و بالکن منازل.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار