عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

طرح انتقال سفارتخانه‌ها به عین‌الاسد پوششی برای حضور نظامیان آمریکایی در عراق است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: واشنگتن می‌خواهد با انتقال سفارتخانه‌ها به عین‌الاسد پوششی برای حضور نظامیانش در عراق ایجاد کند و از این طریق زمان بیشتری بخرد.
کد خبر: ۳۹۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ - 09April 2020

طرح انتقال سفارتخانه‌ها به عین‌الاسد پوششی برای حضور نظامیان آمریکایی در عراق استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در رابطه با اهداف پشت پرده برنامه‌ریزی آمریکا برای تشویق کشورها به انتقال سفارتشان به پایگاه عین‌الاسد، اظهار داشت: انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام جنایتکارانه نظامیان آمریکایی موجب هراس پنتاگون و سازمان سیا شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع با توجه به مصوبه مجلس عراق برای خروج آمریکایی ها از این کشور، مقامات کاخ سفید در حال دست و پا زدن برای فرصت سوزی و عدم اجرای این مصوبه هستند.

وی با اشاره به اینکه ایالات متحده با تشویق کشورها برای انتقال سفارتخانه ها به عین الاسد در حال تحقق بخشیدن به توطئه جدید هستند، ادامه داد: به عبارتی واشنگتن می خواهد پوششی برای حضور نظامیانش در عراق ایجاد کند و از این طریق زمان بیشتری بخرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: امروزه مردم عراق خواستار خروج فوری نظامیان ائتلاف ضد داعش خصوصا ایالات متحده از کشورشان هستند و این موضوع زودتر از انتظار کاخ سفید محقق خواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون تردید انتقال سفارتخانه آمریکا به عین‌الاسد امکان‌پذیر نخواهد بود، چه برسد به اینکه کشورهای دیگر نیز سفارتخانه هایشان را به این پایگاه نظامی منتقل کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار