عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

یورش جنگنده‌های اسرائیلی به غزه نشان از تغییر موازنه قدرت به نفع فلسطینیان است

اصغر سلیمی گفت: امروزه قواعد موازنه قدرت در مناطق اشغالی به نفع فلسطینیان تغییر کرده از این رو شاهد آشفتگی و نگرانی صهیونیست‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۹۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 09April 2020

یورش جنگنده‌های اسرائیلی به غزه نشان از تغییر موازنه قدرت به نفع فلسطینیان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اصغر سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص یورش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها در شرایط کنونی که بیماری کرونا به غزه رسیده نیز دست از اقدامات جنایتکارانه خود بر نمی‌دارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل واهی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات موشکی و هوایی به مناطق اشغالی، افزود: اشغالگران عنوان می‌کنند این حملات پاسخی به شلیک موشک‌های گروه‌های مقاومت است در حالی که آنها به فلسطین تجاوز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند تهدیدها و فشارهای نظامی-سیاسی آنها مردم فلسطین و همچنین گروه‌های مقاومت را نمی‌ترساند، ادامه داد: در واقع امروزه قواعد موازنه قدرت در مناطق اشغالی به نفع فلسطینیان تغییر کرده و اسرائیلی‌ها هستند که باید نگران باشند.

وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد نظامیان صهیونیستی دریافته‌اند قدرت بازدارنگی گروه‌های مقاومت فلسطینی بیش از گذشته است از این رو اقدام به افزایش حملات هوایی کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد به نظر می‌رسد پس از تغییرات سیاسی در رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم منحوس دچار آشفتگی شده‌اند از این رو افزایش حملات به نوار غزه نیز یکی از دستاوردهای این آشفتگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار