یک استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد؛

بندگی خدا، راه عاقبت بخیری است

به بندگی خدا به عنوان یکی از عوامل اصلی عاقبت بخیری اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر باشیم، باید بنده خوب خدا و در بند پروردگار باشیم، زیرا کسی که در بند خدا نباشد، قطعاً در بند چیز‌های دیگر خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 09April 2020

بندگی خدا، راه عاقبت بخیری استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «آقابابا» کارشناس مسائل دینی و مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه در خصوص عوامل عاقبت بخیری در زندگی با تصریح بر اینکه همه انسان‌ها به دنبال عاقبت بخیری در زندگی هستند، اظهار داشت: پدر و مادری که حال مناجات پیدا می‌کنند برای بچه هایشان دعا می‌کنند، کار بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

توصیه شده است پدر و مادر به سمت معبود بی نیاز دست دراز کنند و از خدا بخواهند فرزندان‌شان و جوانان را عاقبت بخیر کنند.

وی دعا برای عاقبت بخیری را یک دعای کامل و جامع دانست و عنوان کرد: فرجام نیک و پایان خوب برای انسان بدون شک یک اتفاق بسیار مثبت است.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی در عین حال خاطرنشان کرد: البته صرف دعا کردن فایده ندارد و باید تلاش کنیم. اینکه دعا کنیم ویروس کرونا از بین برود، اما تلاشی برای نابودی آن نکنیم و با یکدیگر همکاری نکنیم فایده ندارد. خداوند مقدرات را در گرو تلاش انسان قرار داده است.

وی ضمن اشاره به اینکه شناخت حق و باطل باعث عاقبت بخیری می‌شود، عنوان کرد: احترام و نیکی به پدر و مادر هم یکی از عوامل مهم در عاقبت بخیری محسوب می‌شود و برای این مسئله می‌توان روز‌ها صحبت کرد، زیرا احترام به پدر و مادر اثرات پر برکت و پر خیری را در زندگی دارد.

استاد حوزه و دانشگاه به بندگی خدا به عنوان یکی از عوامل اصلی عاقبت بخیری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر باشیم، باید بنده خوب خدا و در بند پروردگار باشیم، زیرا کسی که در بند خدا نباشد، قطعاً در بند چیز‌های دیگر خواهد بود.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها