مجاوری:

روزانه هزار ماسک در قالب ۳ قرارگاه و ۱۸ کارگاه خانگی تولید می‌شود

مسئول کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از فعالیت کمیته بانوان کنگره شهدای استان در جهت مبارزه با کرونا در قالب سه قرارگاه و ۱۸ کارگاه خانگی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ - 09April 2020

روزانه هزار ماسک در قالب ۳ قرارگاه و ۱۸ کارگاه خانگی تولید می شودبه گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، راضیه مجاوری مسئول کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در تشریح اقدامات این کارگروه در راستای مبارزه با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، در راستای گفتمان سازی مسئله رزمایش عمومی و لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب نسبت به راه اندازی تشکیل قرارگاه بهداشتی با رویکرد دفاع بیولوژیک، بر آن شد تا قرارگاه جهادی مکتب الزهرا سلام الله علیها را به یاد بانوان مجاهد مسلمان، فعال در ستادهای پشتیبانی در دفاع مقدس را راه اندازی کند.

وی افزود: این قرارگاه با رویکرد دفاعی که خود یک رزمایش عمومی جهت افزایش آمادگی و تقویت اقتدار ملی است باهمت بانوان و تاسی از بانوانی که ملقب به سربازان خط مقدم انقلاب شدند جهت رفع نیازمندهای خط مقدم جبهه سلامت و مناطق محروم با اولویت فرهنگ سازی تشکیل و راه اندازی شد.

مجاوری اظهار داشت: وقتی به حافظه تاریخی در ایام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه می کنیم بانوانی را مشاهده می کنیم که توانستند با جمع سه ساحت شخصیت خود بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی الگوی برتری را خلق و به جهانیان عرضه کنند که این الگو همان الگوی سوم(زن نه شرقی نه غربی، بانوی مجاهد مسلمان ایرانی) است.

وی با اشاره به اهداف اقدامات کارگروه بانوان بیان داشت: ما در تلاشیم ضمن شناخت الگویی که توانست مردم عصر و زمان خود را متوجه به شناخت الگوهای برتر جهانی کند که خود رشد یافته مکتب آن بزرگواران همچون حضرت زهرا سلام الله و حضرت زینب سلام الله علیها  بودند، در اطاعت از رهبری به ایشان اقتداء نموده و در سایه عمل به فرامین رهبری حماسه ای را خلق نموده و بیان می کنیم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

مسئول کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه وارد فاز دوم خود شده که از اواخر اسفند ماه آغاز و تاکنون ادامه دارد و توانسته ایم به دستاوردهای بسیار مطلوبی دست پیدا کنیم،گفت: تاکنون سه قرارگاه به صورت جمعی و ۱۸ کارگاه خانگی در راستای رزمایش عمومی و با عنوان هر خانه یک کارگاه، در حال فعالیت هستند که کارگاه ها خانگی در حال افزایش هستند.

وی افزود: کیفیت و جنس ماسک های تولید شده بر اساس استاندارد وزارت بهداشت بوده و بعد از تولید با دستگاه استریل و بسته شده و به دست مخاطبین خود میرسد، ضمن اینکه این ماسک ها قابل شستشو و چندبار مصرف هستند.

مسئول کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: روزانه بیش از هزار ماسک در کارگاه ها و بیش از صد بالش بیمارستانی جهت کمک به نقاهتگاه ها تولید می شود.

انتهاي پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار