فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد؛

راه‌اندازی 6 کارگاه تولید ماسک در اندیمشک توسط ناحیه مقاومت بسیج

سرهنگ احسان کریم‌پور گفت: از آنجا که ماسک یک نیاز عمومی‌ است، شش کارگاه را برای تولید این محصول توسط گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک راه‌اندازی کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 10April 2020

راه اندازی 6 کارگاه تولید ماسک در اندیمشک توسط ناحیه مقاومت بسیج

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، سرهنگ پاسدار «احسان کریم‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک امروز در حاشیه مراسم افتتاح کارگاه تولیدی دستکش یک بار مصرف اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با تمام توان جهادی و امکانات به میدان آمد و همراه با دیگر ارگانهای کشور به صورت شبانه روزی به مقابله با این ویروس پرداخته است.

وی افزود: تاکنون ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، اقدامات گسترده بسیاری را انجام داده که یکی از اقدامات انجام شده ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف اعم از ادارات، بیمارستان‌ ها، مراکز تجمعی، خیابان‌های اصلی، روستاها و معابر پر تردد بوده است‌.

کریمپور گفت: از دیگر اقدامات مهم سپاه انجام پست‌های کنترلی در ورودی‌ پل زال است که بسیجیان در کنار ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر قرار دارند و کار غربالگری و کنترل جمعیتی که وارد شهرستان می‌شوند را انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص را تولید ماسک خواند و افزود: از آنجا که ماسک یک نیاز عمومی‌ است، شش کارگاه را برای تولید این محصول توسط گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک راه‌اندازی کرده‌ایم. کارگاه‌های راه‌اندازی شده به همت رده‌های قشری بسیج از جمله بسیج خواهران، بسیج فرهنگیان، بسیج مساجد و محلات، بسیج اصناف و بسیج دانشجویی بوده که روزانه بیش از چهار هزار ماسک را تهیه و تولید می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار