«صحنه‌آرایی دل» به چاپ پنجم رسید

کتاب «صحنه‌آرایی دل» مشتمل بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب «دعا، استغفار و توبه» توسط انتشارات قدر ولایت منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 12April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «صحنه‌آرایی دل» که مشتمل بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب «دعا، استغفار و توبه» است، در آستانه ماه مبارک رمضان و شرایط خاص بوجود آمده و ضرورت خلوت در خانه و در میان خانواده و تضرّع و مناجات به درگاه حق‌تعالی، در چاپ پنجم منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت.

یکی از مسائل مهم در خودسازی و معنویت افراد و جامعه، ارتباط با حق‌تعالی است که صاحب و مالک همه چیز در عالم وجود و قادر به رفع هر گونه مشکلات و بلاها و برآوردن حاجات و از همه مهم‌تر، آرامش و سکینه و رستن از هر خوف و نگرانی است.

دعا و استغفار، رابطه بین خالق و مخلوق و راه اصلاح این رابطه و عاشقانه کردن آن است.  در این کتاب با تعریف دعا و توبه و استغفار و دستاوردهای عظیم آنها آشنا می‌شویم. شرایط استجابت دعا و پذیرش استغفار و توبه، مطرح می‌شود. دعاهای مهمی که ائمه اطهار (ع) با آنها با خداوند راز و نیاز می‌کردند از بخش‌های دیگر کتاب است.

این کتاب در 240 صفحه و با قیمت 20 هزار تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال از طریق پُست، با شماره‌های 09352300564ـ 66411151 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها