«تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان» راه‌اندازی شد

«تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان» در روز‌های قرنطینه خانگی با شعار «خانه امن‌تر است» برای بازدید علاقه‌مندان به آثار هنری راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۹۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ - 12April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، راه‌اندازی تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان از دیگر فعالیت‌های این مرکز در روزهای قرنطینه خانگی به منظور ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان و علاقه‌مندان بازدید آثار هنری است.

گفتنی است نقشنامه در اینستاگرام با معرفی و مروری بر آثار هنرمندان به نشانی golestan.farhangsara بستری برای بازدید مجازی آثار هنری و آشنایی مخاطبان از زندگی‌نامه هنرمندان و شیوه و تکنیک‌های هنری آنان فراهم آورده است.

نمایشگاه «خوشنویسی نستعلیق» با آثار استاد حسین شکرابی از عناوین «نقشنامه یک» است. حسین شکرابی متولد سال 1347 در تهران است. وی پس از دریافت مدرک ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران از محضر اساتیدی نظیر کیخسرو خروش، غلامرضا خلج غلامرضا طلوعی و عبدالصمد حمدی بهره بُرد.

نقشنامه (2) تورمجازی «گنجینه کتابخانه وموزه ملک » را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌ دهد. این مجموعه منتخبی از آثار هنری عصر قاجار با شرحی بر هنر قاجار، حکومت دوران قاجار و تصاویر هنری دوران قاجار با موضوع نگاره گل و پروانه اثر آقا لطفعلی شیرازی، نگارگری عصرقاجار، نگاره میرزا محمد تقی خان اثر میرزا ابوالحسن‌خان نقاشباشی، نگاره علیقلی میرزا اعتمادالسلطنه اثر میرزا ابوالحسن خان غفاری، نگاره گل سرخ اثر ابراهیم الحسنی، نگاره محمدحسین خان، محمد ابراهیم خان و محمد مهدی خان غفاری است.

همچنین خبرخوش دیگر این است که با راه اندازی تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان به منظور رعایت حال شهروندان در روزهای قرنطینه امکان خرید آثار با اعلام اثر منتخب از هنرمند از طریق اینستاگرام این مرکز فراهم شده است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار