مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بوشهر:

روحانیون در مقابله با شیوع ویروس کرونا دوشادوش بسیجیان وارد عمل شدند

حجت‌الاسلام «حمید جعفری‌زاده»گفت: روحانیتون در مقابله با شیوع ویروس کرونا دوشادوش بسیجیان وارد عمل شده تا جایی که حتی در بعضی موارد علمدار اجرای برنامه‌ها هم بوده‌­اند.
کد خبر: ۳۹۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ - 14April 2020

روحانیون در مقابله با شیوع ویروس کرونا دوشادوش بسیجیان وارد عمل شدند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حمید جعفری‌زاده» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه قرارگاه معنویت و سلامت استان بوشهر با موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: روحانیت همیشه در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده و زحمات زیادی را در عرصه های مختلف متحمل شده است.

وی گفت: روحانیون در مقابله با شیوع ویروس کرونا دوشادوش بسیجیان وارد عمل شدند تا جایی که حتی در بعضی موارد علم­دار اجرای برنامه‌ها هم بوده‌اند.

جعفری‌زاده با اشاره به اینکه سازمان‌های متعددی در کشور با روحانیت ارتباط دارند که این موضوع سبب شده تا یک ­صدایی و وحدتی که لازم است در قشر روحانیت در انجام برنامه ­ها شکل بگیرد خاطرنشان کرد: در مقایسه با تلاش‌هایی که این قشر در زمینه‌­های مختلف و به ویژه در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌دهد تاکنون به خوبی انعکاس پیدا نکرده که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌­ریزی­‌های بهتر این مسئله را در آینده نزدیک حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها