مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

شایعه سازان در فضای مجازی همانند ستون پنجم دشمنان در جنگ تحمیلی هستند

سردار «غلامعلی کفاش» به نقش سوء استفاده دشمنان و شایعه‌سازی در فضای مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: شایعه سازان در فضای مجازی همانند ستون پنجم و خائنان در جنگ تحمیلی هستند.
کد خبر: ۳۹۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ - 15April 2020

شایعه سازان در فضای مجازی همانند ستون پنجم و خائنان در جنگ تحميلی هستند

سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با یادآوری اینکه در هشت سال دفاع مقدس همه مردم بسیج شدند تا در مقابل مهاجمان از کیان میهن دفاع کنند، اظهار داشت: اکنون با شیوع ویروس کرونا جهادگران امروز به مدد نظام آمدند و تا نابودی این ویروس به خدمت رسانی خالصانه خود ادامه خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا و مقابله با تهدیدات دشمنان همواره در کنار دولتمردان و مسئولین به خدمت رسانی و تلاش مستمر خواهد پرداخت گفت: به فضل خدا و تلاش جهاگران فعالیت های بالقوه ای از جمله تولید اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا، ضد عفونی کردن معابر و تأمین تجهیزات لازم از دستاوردهای مهم بسیجیان در میدان بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر به نقش سوء استفاده دشمنان و شایعه سازی در فضای مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شایعه سازان در فضای مجازی همانند ستون پنجم و خائنان در جنگ تحميلی هستند.

سردار کفاش با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان ضربات فراوانی از ستون پنجم دشمن خوردند افزود: در این فضا نشر ارزش های مثبت دارای اهمیت است.

وی به اهمیت دین اسلام در توجه به سلامت جسم و جان و عمل به دستورات و تأکیدات بهداشتی دینی اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام باید توسلا ت و توجهات خود را به پرودگار بیشتر کنیم 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار