در آستانه روز ارتش صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش «مدافعان وطن یاوران سلامت» در زاوه

معابر و خیابان‌های شهرستان زاوه توسط کارکنان تیپ 177 شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» گندزدایی و ضدعفونی شد.
کد خبر: ۳۹۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ - 16April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و به منظور مقابله با ویروس کرونا، رزمایش «مدافعان وطن یاوران سلامت» توسط تیپ 177 شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» امروز در شهر «زاوه» برگزار شد.

سرهنگ «صمد فخر احمدی» معاون هماهنگ‌کننده تیپ177 متحرک هجومی شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» تربت حیدریه در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و همچنین تب‌سنجی، رزمایش «مدافعان وطن یاوران سلامت» با حضور بیش از 100 نفر از کارکنان وظیفه و پایور این تیپ به اجرا درآمد.

وی افزود: ضدعفونی خودروهای عبوری در مسیر محور اصلی شهر زاوه، تب‌سنجی مسافران ورودی به شهرستان زاوه و همچنین گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌های مرکز شهرستان و تعدادی از روستاها از اهداف این رزمایش بود که محقق شد. 

فخراحمدی در پایان گفت: در ادامه این رزمایش، با استقرار گروهی در ابتدای ورودی شهر دولت‌آباد، خودروهای ورودی به شهرستان زاوه ضدعفونی شدند و ضمن تب سنجی مسافران ورودی به این شهرستان و مسافران شهرستان‌های باخرز، تایباد و تربت جام جهت آگاهی بخشی به مردم بروشورهای آموزشی نیز توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار