لاریجانی در فرودگاه مهرآباد عنوان کرد

پیام اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی برخورد قاطع با توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع تمامی کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی درباره برخورد قاطع با توهین کنندگان به مقدسات اسلامی بود.
کد خبر: ۳۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ - 23January 2015

پیام اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی برخورد قاطع با توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که بهمنظور شرکت در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه سفر کرده بود، پس از ورود به فرودگاه مهرآباد تهران در تشریح دستاورهای سفر خود گفت: هدف اول ما از سفر به کشور ترکیه، شرکت در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اولین نشست کشورهای اسلامی بعد از توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و همچنین ترور مجاهدین حزبالله بهوسیله رژیم منحوس صهیونیستی بود. این موضوعات در کمیتههای کاری اجلاس به صورت جدی بررسی شد که خوشبختانه مواضع تمامی کشورهای شرکتکننده در اجلاس درخصوص برخورد با این موارد قاطع بود.

لاریجانی همچنین درباره دیدار خود با مقامات ترکیه گفت: در حاشیه اجلاس، با رئیس جمهور و رئیس مجلس ترکیه مذاکرات دوجانبهای صورت گرفت و بر ارتقای سطح روابط اقتصادی و سیاسی بین دو کشور تأکید شد.

وی با بیان اینکه رئیسجمهور ترکیه بهزودی به تهران سفر میکند، یادآور شد: در حاشیه دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی، با برخی از رؤسای مجالس و همچنین مقامات پارلمانی کشورهای شرکتکننده در این اجلاس دیدار و درخصوص توسعه روابط پارلمانی، اقتصادی و سیاسی فیمابین مذاکراتی انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها