پیام تبریک رئیس دستگاه قضا به مناسبت روز ارتش

رئیس قوه قضائیه در پیامی به سرلشکر موسوی، روز ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 17April 2020

پیام تبریک رییس دستگاه قضا به مناسبت روز ارتشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه در پیامی به سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش، روز ارتش را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

تاریخ پرشکوه ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردان و زنانی بوده که برای دفاع از این آب و خاک و باورهایش خود را فدا کرده‎اند تا این کشور و ملت روز به روز قوی‎تر و مستقل‌تر از گذشته به سمت قله‎های تعالی حرکت کند و ارتش یکی از نماد‌های پر افتخار این تلاش و فداکاری است.

ارتش نشان داد که در مقاطع حساس تاریخ این مرز و بوم همواره کنار مردم ایران است. در انقلاب اسلامی رکنی مهم برای به ثمر رسیدن انقلاب و در هشت سال جنگ تحمیلی سدی محکم و استوار در مقابل هجوم دشمنان به این آب و خاک بود. پس از دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در هر سختی و تنگنا از اولین داوطلبان خدمت و رفع سختی‎ها بوده است، خواه زلزله در مناطق دوردست باشد یا سیل و یا کمک به مردم برای مقابله با بیماری کرونا، ارتش با همه امکانات و توانش به یاری مردم شتافته است.

بر خلاف کشور‌های زورگو که ارتش را به ابزاری برای خونریزی و غارت مردم بی دفاع در کشور‌های مستضعف جهان تبدیل کرده‎اند، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تشکیلاتی برای خدمت به مردم است که جلوه‎های غرورآفرین آن را در این روز‌ها و در موضوع مقابله با بیماری کرونا شاهد بودیم.

۲۹ فروردین که با نظر مبارک حضرت امام (ره) بعنوان روز ارتش نامگذاری شده، بهانه‎ای است برای قدردانی از این

روحیه فداکاری و مسئولیت‌پذیری و اینجانب نیز روز ارتش را به خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهان عزیز، کادر و سربازان این ارتش سرافراز تبریک می‌گویم و برای ارتش جمهوری اسلامی توفیق اطاعت از فرامین مقام فرماندهی معظم کل قوا، خدمت به مردم و سرافرازی و سر بلندی روزافزون را خواستارم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها