سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رسالت اصلی «سپاه» دفع تهدیدات دشمن و تولید قدرت برای کشور است

سردار «رمضان شریف» گفت: خدا را شاکریم که در طول این ۴۰ سال کشورمان مجهز به یک نیروی دریایی ۱۰۰ درصد بومی و آماده به کار و قادر به دفع تهاجمات دشمن و حفاظت از مرز‌ها و تولید قدرت در هوافضا و قدرت پهپادی و موشکی شده است.
کد خبر: ۳۹۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 21April 2020

دفع تهدیدات دشمن و تولید قدرت برای کشور رسالت اصلی سپاه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با برنامه «صبح و گفت‌وگو» که از شبکه رادیویی «گفت‌وگو» با موضوع سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پخش شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین نهاد‌هایی است که شورای انقلاب تاسیس آن را در بدو پیروزی انقلاب در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ قانونمند کرد و آن را به‌عنوان یکی از نهاد‌های حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی بنیان گذاشت.

وی افزود: این تصمیم معجره‌گون امام راحل (ره) با شناخت از تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی و دشمنان قسم‌خورده و شناخت از عمق دلبستگی مردم ایران به کشور و انقلاب اسلامی صورت گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام تنها کسی بودند که در بدو پیروزی اسلامی تاکید زیادی بر حفظ و تداوم جمهوری اسلامی داشتند، گفت: ایشان در کنار این موضوع مهم، سپاه را نیز تاسیس کردند و حتی پس از گذشت مدت‌ها از تاسیس سپاه، در سال ۱۳۶۴ در یک فرمان قوی و تدبیر حکیمانه دستور دادند که سپاه به نیرو‌های دریایی، زمینی و هوایی قدرتمند مجهز شود که این فرمان امام، برکات بسیار زیادی برای جمهوری اسلامی داشت.

سردار شریف با اشاره به معطوف شدن حجم وسیع عملیات روانی دشمن در حوزه رسانه‌ای، گفت: دشمن به دنبال القای این مطلب است که سپاه قواعد و ضوابط شناخته شده‌ای ندارد؛ درحالی‌که اولین نهادی که اساس‌نامه آن توسط شورای انقلاب تصویب و به جامعه اعلام شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن علیه جمهوری اسلامی همیشه یکسان نبوده و در ابعاد مختلفی طراحی می‌شود، افزود: هریک از این تهدیدات نوع خاصی از مقابله را می‌طلبد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن همواره با استفاده از موقعیت‌های مختلف به‌دنبال طراحی توطئه‌های جدید علیه جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

وی دفع تهدیدات دشمن و تولید قدرت برای کشور را رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: خدا را شاکریم که در طول این ۴۰ سال کشورمان مجهز به یک نیروی دریایی ۱۰۰ درصد بومی و آماده به کار و قادر به دفع تهاجمات دشمن و حفاظت از مرز‌ها و تولید قدرت در هوافضا و قدرت پهپادی و موشکی شده است.

سردار شریف در پایان متذکر شد: البته تولید قدرت توسط سپاه صرفاً در تولید ادوات و تجهیزات نظامی خلاصه نمی‌شود، بلکه تولید قدرت، فرهنگ و روحیه مردم و قدرت نرم برای پیشرفت و آبادانی کشور را نیز در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها