جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی در رزمایش مواسات در خراسان شمالی

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در رزمایش مواسات، نیازمندان استان شناسایی شدند، گفت: در مرحله اول ۱۰ هزار بسته غذایی تهیه و توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ - 22April 2020

۱۰ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «عین الله حاتمی» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا، بسیجیان و سپاهیان در خط مقدم مقابله با این بیماری حضور یافتند و از نیمه دوم اسفندماه سال ۹۸ تعداد ۳۱ مرکز تب سنجی در سراسر استان راه اندازی شد.

وی با اشاره به رزمایش مواسات اعلام کرد: در این رزمایش با دریافت اطلاعات از نهاد‌های حمایتی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج محلات و معتمدین، نیازمندان استان شناسایی شدند و در مرحله اول رزمایش مواسات کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته غذایی تهیه شده و فردا از محل مصلی امام خمینی (ره) توزیع می‌شود.

حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های جهادی سپاه اشاره کرد و گفت: جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در ۲۸۰ کارگاه خراسان شمالی تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد ماسک تولید شد؛ همچنین ۱۲۵ هزار پک بهداشتی نیز با همکاری استانداری و بسیج در درب منازل روستائیان استان تحویل داده شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان کرد: در مبادی ورودی شهر‌های استان تعداد ۳۱ ایستگاه تب سنجی با حضور نیرو‌های بسیجی راه اندازی شد و طی این مدت ۱۸۰ هزار نفر غربالگری و قریب به شش هزار نفر از افرادی که علایم مشکوک ابتلا به کرونا را داشتند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار