مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روحانیت خدمت به مردم را افتخاری برای خود می‌داند

حجت‌‌الاسلام «حسین بیرانوندی» گفت: روحانیت خدمت به مردم را افتخاری برای خود می‌داند و همواره در شرایط سخت و بحرانی همانند دوران طلایی دفاع مقدس در کنار مردم بوده وخواهد بود.
کد خبر: ۳۹۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 23April 2020

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: جامعه حوزوی با همه توان خود این روزها برای ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در تلاش هستند، همه توان وتلاش روحانیون وطلاب استان، کمک به مردم در این شرایط خاص است.

وی افزود: روحانیت همواره در شرایط سخت و بحرانی همانند دوران طلایی دفاع مقدس در کنار مردم بوده و خواهد بود. طلاب مدارس علمیه استان نیز از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم وهم چنین کادر درمانی اعلام کردند. روحانیت خدمت به مردم را افتخاری برای خود می‌داند، دراین روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس علمیه استان تعطیل است، طلاب و اساتید حوزه همراه با سایر گروه های جهادی هرچه در توان داشته‌اند برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به میدان آورده‌اند.

بیرانوندی گفت: دشمنان ملت ایران ازهمان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در کشور تلاش کردند با تبلیغات دروغین واخبار کذب،  چهره روحانیت را در جامعه تخریب وتضعیف کنند، اما در یک ماه گذشته طلاب وروحانیون با خدمات‌رسانی به مردم نشان دادند در کنار مردم هستند وآنها را تنها نخواهند گذاشت.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان گفت: امروز برای عبور از بحران کرونا نیازمند عزم همگانی هستیم وحضور گروه‌های جهادی به ویژه طلاب جهادگر در جامعه، موجب دلگرمی واستقبال مردم شده است.

بیرانوندی خاطرنشان کرد: بنابر آیات قرآن کریم، بلایا می‌توانند فرصتی برای بیدار شدن افراد و جوامع باشد و امروز همگان شاهد هستند که دنیای غرب و دشمنان ما که روزگاری با حجم گسترده تبلیغات و جنگ روانی، قدرت نمایی می‌کردند، به چه روزی افتاده‌اند تا آنجا که به سرقت لوازم بهداشتی ازیک دیگر می‌پردازند و  آشکارا به ناتوانی خود اذعان دارند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها ومشکلات، امروز از موفق‌ترین کشورها در مقابله با ویروس کروناست.

وی اضافه کرد: همانطوری که در دوران دفاع مقدس، روحانیت نقش پیشتازی در جبهه‌ها ایفا کرد و حضوری سنگر به سنگر برای روحیه بخشی و اقدامات دینی و تبلیغی داشت؛ در این مقطع نیز روحانیون وطلاب ما با رعایت تمامی موازین شرعی و اصول بهداشتی به ایفای نقش موثر در همراهی وکمک به مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار