رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه خبر داد؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان گلوگاه

«مجید رضایی» از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش «ضیافت همدلی» در این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عواید موقوفات و نذورات مردمی تهیه شده است.
کد خبر: ۳۹۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 23April 2020

توزیع 200 بسته معیشتی بین مددجویان گلوگاهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، «مجید رضایی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسته‌های معیشتی بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: به همت اداره اوقاف گلوگاه بسته‌های معیشتی تهیه و با حضور مدیرکل اوقاف مازندران، فرمانده سپاه و فرماندار گلوگاه بین مددجویان شهرستان گلوگاه توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه تعداد بسته‌های مرحله نخست رزمایش «ضیافت همدلی» را ۲۰۰ بسته معیشتی اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها از محل عواید موقوفات و نذورات مردمی تهیه و توزیع شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: مراحل بعدی توزیع بسته‌های معیشتی از هفته نخست ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها