فرمانده سپاه ثارالله:

رزمایش «کمک مومنانه» در کرمان آغاز شد/ توزیع بیش از ۲۳ هزار بسته کمک حمایتی بین نیازمندان

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در کرمان گفت: ۲۳ هزار و ۶۰۰ بسته کمک حمایتی در مرکز استان و ۱۶ هزار بسته در سطح شهرستان‌های استان کرمان آماده شده که در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 23April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» در جمع اصحاب رسانه در بیت‌الزهرای حاج قاسم به مناسبت آغاز به‌کار رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: در راستای فرمان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از خانواده های نیازمند، سپاه پاسداران با هماهنگی‌ کمیته امداد، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یکی از اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شناسایی افراد نیازمند در سطح استان بوده است که این مهم با محوریت ائمه جمعه شهرستان‌ها، امامان جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مساجد انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار خانوار در استان که تحت پوشش هیچ کدام از ارگان های حمایتی قرار ندارند و از کرونا آسیب‌ دیده‌اند شناسایی شده است گفت: به میزان ۲۳ هزار و ۶۰۰ بسته غذایی در مرکز استان و ۱۶ هزار بسته در سطح شهرستان‌ها آماده شده که این بسته‌های غذایی در شهرستان‌ها بین خانواده های شناسایی شده توزیع می شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه همه اقدامات سپاه در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با کمک به افراد نیازمند است افزود: ارزش هر بسته غذایی 365 هزار تومان برآورد شده است که در فاز اول در حدود 8 میلیارد و 900 میلیون تومان کمک مومنانه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: همچنین با هماهنگی مسئولان و فرماندهان سپاه و بسیج در تهران، یک بسته حمایت معیشتی به صورت ویژه به مردم سیل‌زده زهکلوت در رودبار جنوب، ده‌رضا در شهرستان ریگان و مردم اندوهجرد و شهداد تقدیم می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: تمامی آشپزخانه‌های سپاه ثارالله جهت پخت و توزیع مومنانه در اختیار کمیته امداد گذاشته می‌شود و غذای گرم طبخ شده در این آشپزخانه ها توسط گروه‌های بسیجی و جهادی در ماه مبارک رمضان بین خانواده های شناسایی شده توزیع می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس، در پایان این مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اهدا لوح تقدیر و انگشتر سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» از اقدامات سردار «حسین معروفی» در حمایت از نیازمندان و اقدامات جهادگرانه در جنوب استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار