رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران خبر داد؛

تهیه۵۰۰ بسته معیشتی «کمک مومنانه» توسط بسیج مهندسین مازندران

«محمدعلی امامی» گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۵۰۰ بسته معیشتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران تامین شده است.
کد خبر: ۳۹۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ - 24April 2020

تهیه  ۵۰۰ بسته کمک معیشتی «کمک مومنانه» توسط بسیج مهندسین مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، «محمدعلی امامی» رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران از تولید و توزیع ۵ هزار ماسک توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این استان خبر داد.

امامی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم برای کمک به یکدیگر و کمک به وزارت بهداشت برای از بین رفتن این ویروس کرونا دست همت را بالا زده و وارد میدان شدند، اظهار کرد: یکی از اقشاری که همیشه در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و مشکلات در کنار مردم بوده بسیج است.

وی تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور بسیج هم وارد میدان شد و در زمینه ضدعفونی شهر و روستا، تهیه لوازم بهداشتی و حتی کمک به بیماران کرونایی و خانواده آن‌ها و موارد دیگر اقدام کرده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران با بیان اینکه یکی از مجموعه‌های بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری است، گفت: این سازمان در استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا با بکارگیری 50 نفر از بسیجیان در سطح کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری برای فعالیت جهادی توزیع ماسک در مناطق محروم و کسبه فعالیت دارد.

امامی خاطرنشان کرد: در ضدعفونی اماکن و خیابان‌ها توسط تعدادی از مهندسین بسیجی داوطلب نیز مشارکت کردند.

وی ادامه داد: تامین پنج هزار عدد ماسک و توزیع در بین مردم و کسبه، تامین ۱۱۰ توپ پارچه توسط انجمن مهندسین خیر بسیج مهندسین عمران و معماری استان جهت تولید ماسک نیز از دیگر اقدامات این سازمان در استان بوده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری مازندران با اشاره به اینکه تهیه پنج هزار عدد شیلد و 300 عدد گان توسط خیرین مهندس از جمله اقدامات این سازمان در شهرستان‌ها بوده است، افزود: در راستای رزمایش کمک مومنانه جهت کمک معیشتی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری تامین شده است که قرار است در دو نوبت در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شود.

شانتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار