وصیت نامه شهید «احمد پیرزادی»؛

با حضور در جبهه‎‌ها انتقام خون ما را از کفار بگیرید

وصیت‌نامه شهید «احمد پیرزادی» آمده است:‌ای اقوام عزیز من از شما می ‎خواهم که با ایثار و فداکاری خودتان در راه انقلاب اسلامی خود و با حضور پیدا کردن خود در جبهه، انتقام خون ما را از کفار بگیرید. پیام من به برادران هسته مقاومت این است که هرگز سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید. باید تا جایی که خون در رگ‌هایتان جاری است انقلاب اسلامی را به کشور‌های سراسر جهان صادر نمایید.
کد خبر: ۳۹۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ - 26April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «احمد پیرزادی» در یکم فروردین ماه سال ۴۴ در بروجرد از پدری به‌نام حسن‌رضا و مادری به‌نام عذرا متولد شد و تحصیلات خود را تا پایان دوره راهنمایی ادامه داد و در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید

 با سلام و درود بیکران به رهبر کبیر انقلاب، خمینی بت شکن. از پدر پیر و مادر پیرم خواهشمندم که مرا در این طول عمری که کردم حلال کرده باشید و باری پدر و مادر عزیز شما باید افتخار کنید که همچنین فرزندی پروریده اید و تا این سن رسیده و در راه خدا کشته شده است.

پدر از مرگ من شما هیچ ناراحت نباشید که خدا با صابرین است و بعد از من برادرانم را به دانشگاه همیشگی یعنی جبهه جنگ چه در ایران یا در خارج فرق نمی کند به یاری اسلام روانه سازید. من از برادران هم سن خودم تقاضا می کنم که جبهه ها را خالی نگذارند.

ای اقوام عزیزمن از شما میخواهم که با ایثار و فداکاری خودتان در راه انقلاب اسلامی خود و با حضور پیدا کردن خود در جبهه، انتقام خون ما را از کفار بگیرید.

پیام من به برادران هسته مقاومت این است که هرگز سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید. این شما هستید که بعد از ما مشت محکمی به دهان آمریکای جهانخوار به کشورهای سراسر جهان زنید و پوزه کثیفش را بر زمین می مالید.

و برادران شما باید تا جایی که خون در رگهایتان جاری است انقلاب اسلامی را های سراسر جهان صادر نمایید و امت شهید پرور شما همیشه به یاد امام عزیز باشید. امام را دعا کنید. رو به سوی جبهه ها کنید و در شبها و روزها بعد از نماز دعا کنید که کفر در سراسر جهان نابود و اسلام سرافراز گردد، آمین یا رب العالمين

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار