با صدور پیامی؛

مسئول بسیج کارگران استان بوشهر روز بسیج کارگری را تبریک گفت

سرهنگ «علیرضا محمدی» در آستانه روز بسیج کارگری با صدور پیامی این روز تبریک گفت و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۹۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 27April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا محمدی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آستانه روز بسیج کارگری با صدور پیامی این روز را به جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوشهر تبریک گفت و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

کارگر ایرانی برای سربلندی این کشور تلاش می‌کند؛ او را باید تأیید و تقویت کرد. مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی)

۹ اردیبهشت سال روز تشییع نمادین پیکر شهید جاوید الاثر استاد عبدالحسین برونسی است. شهیدی که در کسوت کارگری به چنان سلوک و اوجی از معرفت رسید که بسیاری از بزرگان به حالات او غبطه می‌خورند. تأییدات مقام عظمای ولایت و شناخت ایشان از احوالات این شهید والامقام باعث شد تا برونسی به عنوان نماد یک کارگر در تراز انقلاب اسلامی معرفی و روز نهم اردیبهشت به عنوان روز بسیج کارگری نامیده شود.

سال ۱۳۹۹ برای جامعه کارگری سالی پرکار است چرا که کشور متأثر از بیماری کرونا است که این مسئله نیازمندی مردم به تولیدات بیشتر را سبب شده و از طرفی دیگر شرایط کنونی جهان امروز و تحریم‌های ظالمانه نیز سبب شده تا کشور عزیز ما دچار چالش‌های اقتصادی متعددی شود که بر همین اساس ضرورت دارد تا با رویکرد شفافیت، امیدآفرینی و اعتمادسازی بتوان وحدت ملی را در سایه پر برکت اسلام رقم زد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امسال را سال «جهش تولید» نامیدند که بر همین اساس، بزرگداشت روز بسیج کارگری امسال اهمیّتی ویژه دارد چرا که کارگران عنصر اصلی تولید هستند.

جامعه کارگری و کارفرمایی ایران امسال را متبرک به نام شهید ناصر بختیاری به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری کرده‌اند که ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال و حمایت روح منور این شهید عزیز سال پرباری در انتظار ملت ایران به ویژه مردم استان بوشهر می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه کارگران عزیز و زحمتکش از زحمات تمام اعضای جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوشهر تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها