مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های بوشهر:

ویروس کرونا جلوه‌هایی زیبا از ارزش‌های اخلاقی و انسانی را نشان داد

حجت‌الاسلام عباس دشتی با بیان اینکه در ایران اسلامی این ویروس مردم را در ظاهر خانه نشین و دور از هم قرار داد گفت: این ویروس باطن همدلی و همراهی مردم ایران را نشان داده که شاهد جلوه‌هایی زیبا از ارزش‌های اخلاقی و انسانی از فداکاری‌های پزشکان و پرستاران و خیرین هستیم.
کد خبر: ۳۹۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ - 27April 2020

ویروس کرونا جلوه‌هایی زیبا از ارزش‌های اخلاقی و انسانی را نشان داد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «عباس دشتی»  امروز در آئین تقدیر از مدافعان سلامت که توسط مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به رویداد چند هفته اخیر و مشاهده وضعیت فرهنگی و اخلاقی متزلزل در برخی کشورها که از ترس جانشان به دزدی و غارت فروشگاه ‌‌ها مشغول هستند، این ویروس قدرتمند و با نفوذ نشان داد که اصالت و هویت ملی و دینی کدام فرهنگ و کشور غنی‌تر و اصیل‌تر است؛ چراکه در مقابل چشم میلیاردها انسان و تمام رسانه‌های دنیا شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم.

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی این ویروس مردم را در ظاهر خانه نشین و دور از هم قرار داد گفت: ولی باطن همدلی و همراهی مردم ایران را نشان داده که شاهد جلوه‌هایی زیبا از ارزش‌های اخلاقی و انسانی از فداکاری‌های پزشکان و پرستاران و خیرین هستیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان داشت: ویروس کرونا به عموم مردم ایران نشان داد کشور ما دارای فرهنگی اصیل و غنی بوده و مردم ما انسان‌های با گذشت و فداکاری هستند.

در پایان به پاس تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت، تندیسی از طرف غلامرضا حاجیانی به نمایندگی از مجموعه جمعیت هلال احمر استان به سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نمایندگی از مجموعه بهداشت و درمان استان تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار