با انتشار یک فایل ویدئویی صورت گرفت؛

نویسنده سعودی از نتانیاهو خواست فلسطینی‌ها را بسوزاند

یک نویسنده سعودی با انتشار یک فایل ویدئویی سخنان توهین آمیزی را علیه فلسطینی‌ها مطرح کرد و از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست که فلسطینی‌ها را بسوزاند.
کد خبر: ۳۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 29April 2020

نویسنده سعودی از نتانیاهو خواست فلسطینی‌ها را بسوزاندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، «رواف السعین» نویسنده جنجال برانگیز سعودی یک فایل ویدئویی توهین آمیز علیه فلسطینی‌ها خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

وی در این فایل ویدئویی گفت: من حاضرم نزد یک یهودی بخوابم، اما نزد یک فلسطینی نه. من حاضرم یک یهودی را در منزل میهمان کنم، اما یک فلسطینی نیز وارد خانه‌ام نشود!

السعین خطاب به فلسطینی‌ها گفت: شما عرب نیستید. شما سرزمین یا آرمانی ندارید بلکه این سرزمین متعلق به اسرائیل است. اسحاق شامیر، رابین و گلدا مئیر قهرمان بودند، اما نتانیاهو ترسو است؛ چرا که شما را نسوزانده، نمی‌دانم در حالی که سلاح‌های زیادی در اختیار دارد این کار را نمی‌کند!

وی ادامه داد:‌ ای نتانیاهو، جهان را از حضور فلسطینی‌ها پاک کن.

این سخنان نویسنده مذکور سعودی در حالی انجام می‌شود که عربستان سعودی بیش از دیگر کشور‌ها به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی است و جدیدترین نمونه آن پخش سریال‌هایی با همین موضوع از شبکه ام بی سی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها