پیام تبریک ناجا به مناسبت «روز معلم»

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن روز معلم پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 29April 2020

پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت «روز معلم»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی به مناسبت 12 اردیبهشت «روز معلم» پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام با الهام از جمله گوهربار بزرگ معلم سده اخیر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) که فرمودند: «معلمی شغل انبیاست» آمده است:

معلمان در طول تاریخ چونان شمع فروزان، نور هدایتگر افراد و جوامع به سوی رشد و بالندگی بوده‌اند، به ویژه در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی چراغ راه بوده و خیل عظیم رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جامعه تعلیم و تربیت گواه این ادعاست که اینان در علم و عمل پیشتاز بوده و هستند و به عبارتی صلاح و فلاح و توسعه و پیشرفت و حتی امنیت و اقتدار کشور به دست کسانی به سامان رسیده است که خود درس‌آموز معلمان عزیزند.

در این بین پرچمدار تعلیم و تربیت استاد فرهیخته و فرزانه شهید مرتضی مطهری از موقعیت ممتازی برخوردار بوده و هست که حتی مخالفان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به معرفت و اندیشه‌های عمیق، انقلابی و روشنگرانه ایشان پی برده و از آنجایی که قلم و بیان او را به نفع اهداف و مقاصد خود نمی‌دیدند، تصمیم به ترور و حذف او گرفته و در اقدامی کوردلانه این اسطوره علم و اندیشه را به شهادت رسانده و ملت و کشور ایران را زودهنگام از وجود ایشان محروم ساختند. به برکت خون این شهید عزیز 12 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی بنام روز معلم جاودانه شد. «اندیشه‌اش بلند، راهش مستدام و یادش گرامی باد».

معلمان در شرایط گوناگون از عهده آزمون‌های مختلف به خوبی برآمده‌اند و امروز نیز هنرمندی و توانمندی این عزیزان در پهنه و گستره میهن عزیز اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست که با وجود شرایط موجود که ویروس منحوس کرونا رقم زده با سختکوشی و استفاده از زیرساخت‌های موجود جهت انجام وظیفه خود کوتاهی نمی‌نمایند و وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به عهده دارند.

نیروی انتظامی در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی «جهش تولید» نام‌گذاری شده است ضمن گرامیداشت روز معلم و تبریک به جامعه تعلیم و تربیت کشور از پیش‌دبستانی تا دانشگاه، از همدلی، همکاری و هماهنگی معلمان، اساتید و نخبگان قدردانی نموده و برای آنان از درگاه خداوند منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) توفیق روزافزون مسئلت دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار