معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران:

«امنیت» یک تولید جمعی و موضوع کلی تجزیه‌ناپذیر است

«علی دستور» مشارکت همگانی را یکی از مهمترین موضوعات در رسیدن جامعه به نقطه‌ای مطلوب برشمرد و گفت: امنیت، یک تولید جمعی و یک موضوع کلی تجزیه‌ناپذیر است.
کد خبر: ۳۹۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 29April 2020

امنیت یک تولید جمعی و موضوع کلی تجزیه‌ناپذیر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی دستور» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران در مراسم معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان‌های بهشهر و سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت اظهار داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم تامین نظم، امنیت، آسایش و آرامش عمومی مردم قرار دارد.

سرهنگ دستور با بیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر حفظ اقتدار باید مظهر رافت و مهربانی در جامعه باشد، تصریح کرد: همه ما در قبال این مردم و نظام اسلامی مسئولیت داریم و نباید نسبت به موضوعاتی که در جامعه اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه، به اهمیت دو نعمت سلامت و امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: انصافا جهادگران حوزه‌های امنیت و سلامت در این روزهای حساس با قرار گرفتن در کنار هم توانستند مشکلات را به خوبی مدیریت کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران مشارکت همگانی را یکی از مهمترین موضوعات در رسیدن جامعه به نقطه ای مطلوب برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت یک تولید جمعی و یک موضوع کلی تجزیه ناپذیر است.

دستور با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در مسیر تحول و تکامل قرار داشته است، گفت: در این سال‌های اخیر این نیرو گام‌های بلندی را در مسیر رشد و تعالی سازمانی برداشته است و این واقعیت مرهون تلاش، همت و ایثارگری کارکنان این نیرو و خانواده‌های آنان است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما باور داریم که مردم شریف ایران اسلامی شایسته برخورداری از محیطی امن و سرشار از آرامش و آسایش هستند و ناجا نیز شبانه روز در تلاش است تا چتر امنیت را به گونه ای فراگیر بر سر آحاد ملت برافراشته نگه دارد.

سرهنگ دستور توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توسعه و ارتقای معرفت دینی و انقلابی و روحیه ای انقلابی و جهادی با تفکر بسیجی را از اولویت‌های ناجا در سال 99 برشمرد و اذعان داشت: تقویت توان و آمادگی رزمی و عملیاتی کارکنان، مبارزه موثر و همه جانبه با جرائم، کاهش تصادفات و تحقق پلیس هوشمند با تاکید بر مقابله با جرایم سایبری از دیگر این اولویت‌هاست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران، همچنین، با تاکید برتحول سازمانی با محوریت اولویت‌های ماموریتی ناجا از سوی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها گفت: پاسخ به مطالبات مردم و جامعه در حوزه نظم و امنیت، اخلاق‌مداری و قانونمداری باید سرلوحه کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم‌ها، طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان مازندران، سرهنگ «عبدالله اکبری» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه و سرهنگ «حسن عنایتی گنجی» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار