مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

آمادگی بسیج فرهنگیان برای برگزاری کلاس درس در مناطق محروم خراسان‌ جنوبی

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی از اعلام آمادگی بسیج فرهنگیان برای برگزاری کلاس درس در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 30April 2020

آمادگی بسیج فرهنگیان برای برگزاری کلاس درس در مناطق محروم خراسان‌ جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «علی قاسمی» مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی ضمن تبریک گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف با فرهنگیان تأکید داشتند در این دستگاه بزرگ آن علمداری که میدان را اداره می‌کند معلم است که این سخنان نشان از جایگاه والای معلم است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج فرهنگیان حول مقام والای معلم، گفت: طرح اعتلای بسیج فرهنگان نیمه دوم 98 با هدف تشکیل هدفمندسازی تیم‌های مدرسه با ظرفیت‌هایی در مدارس اجرا و در این طرح بخشی از مسائل مدارس در داخل خود مدارس رفع شود.

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، بصیرت‌افزایی فرهنگیان و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف طرح اعتلای بسیج فرهنگیان ذکر کرد و افزود: براساس این طرح قرار بر آن است تا فرهنگیان در کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت مواد مخدر، طلاق و آسیب‌های فضای مجازی ورود جدی داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: تلاش شده برنامه‌های اجرایی جدید برای منویات رهبری و برنامه‌هایی که در بسیج آموزش و پرورش انجام می‌شود سمت و سوی آن را به سمتی ببریم تا سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی فیزیکی مدارس، اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی ظاهری مدارس مشکلاتی برای برخی خانواده‌ها و مناطق مرزی روستایی در خصوص عدم آنتن‌دهی تلفن همراه به‌وجود آمده است.

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: در این راستا گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان استان اعلام آمادگی کردند که قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به مناطق محروم از آموزش اعزام شوند و مروری بر مسائل کتب سال قبل داشته باشند تا دغدغه خانواده‌ها کم شود.

قاسمی به حضور فرهنگیان بسیجی در عرصه‌های مختلف با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: معلمان با همه محدودیت‌ها تعلیم و تربیت را تعطیل نکردند و همچنین در ضدعفونی اماکن و ابنیه آموزش و پرورش، توزیع اقلام بهداشتی و رزمایش مواسات فعالیت خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها